2/26/2017

Tarteist PRO to go - luomiväripaletti




Drive, Hype, Stylin, Crisp, Boss, Dominate

Oon himoinnut Tarten Pro Glow higlight & contour-palettia, mutta se oli loppunut juuri kun tein tilausta sinne. Huomasin nimittäin yksi sunnuntai, että Tartella oli juuri tuolloin ilmaiset postikulut. Tarjousta oli pari tuntia jäljellä ja etsin pikaisesti jotain muuta ostettavaa. Olin vilkuillut myös tätä Tarteist Pro to go-luomiväripalettia ja pistin sen tilaukseen. Hinta oli tasan 22 euroa, joten ei tarvinnut maksaa alvejakaan ja paketti saapui parissa viikossa.

Paletti on kompaktin kokoinen ja mahtuu hyvin meikkipussiin mukaan. Ostopäätökseen vaikutti suurilta osin myös tuo paletin ulkonäkö, joka miellyttää mun silmää hyvin paljon, mattamustaa ja kultaa, aah! Luomivärit ovat hyvin pigmenttisiä ja levittyy tasaisesti, joten uskon tämän riittävän joksikin aikaa pienestä koosta huolimatta. Yksittäisessä luomivärissä on siis 0.9g tuotetta. 

En ole käyttänyt metallinhohtoisia luomivärejä juuri koskaan, koska olen kokenut ne muutamilla kokeilukerroilla hankaliksi levittää. Ilmeisesti olen kokeillut huonoja värejä, sillä nämä levittyy ihanasti varisematta ja ihan pienikin sipaisu tuo jo hohdetta luomille! Saattaa olla, että uskallaudun ostamaan muitakin paletteja missä on myös hohtavia luomivärejä, vaikka yleensä oon aika mennyt täysimattaisilla paleteilla tai metalliset värit ovat jääneet kokonaan käyttämättä. 

Tässä paletissa kaikki värit tulee varmasti käyttöön, vaikka ehdoton lempparini onkin kastanjanvärinen, hieman oranssihtava crisp. Tämä on ensimmäinen tuotteeni Tartelta, mutta himoitsen jo heidän muitakin paletteja! Onko siellä Tarte-faneja?:) Mitä tuotteita olette kokeilleet ja oletteko tykänneet?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti