2/16/2017

Yksisarvisen värinen säilykepurkki

Mites noi mun hölmöt otsikot? Löysin askartelukaapistani pienen palan tällaista kameleontti  (ei vaan yksisarvis!) autoteippiä, minkä olen täysin unohtanut. Olen aika hulluna kaikkeen hohtavaan ja päätin vihdoin päällystää yhden meikkipurkkini tällä, minkä takia tuon muistaakseni pari vuotta sitten ostinkin, hah! Ai, miten niin on pitkä lista askarteluprojekteja? No, mutta onhan nuo säilykepeltipurkit kauniita ihan sellaisenaankin! Olen niitä käyttänyt sisustuksessa mm. kynien, meikkejen, siveltimien, pillien ja cocktailtarvikkeiden säilyttämiseen. Sisältä olen painanut nuo superterävät reunat joillakin puristimilla, mitkä löysin työkalupakistani, en kyllä tiedä niiden nimeä. Reunat kannattaa todellakin tehdä jotenkin tylsiksi, sillä niistä saa erittäin helposti haavoja ja ne naarmuttaa myös tavaroita. 

 Eikö olekin ihana? Siinä on kaikki yksisarvisen värit! Merkkasin myös tylsimmän siveltimeni tuolla teipillä ja sehän on ihan kuin, melkein kuin köyhän naisen versio tästä ihanuudesta! :D Mut ei ihan..

Hohtaa erisunnista ja valoissa eritavalla ja mä sitten vaan tietty pyörin ton ympärillä ja ihailen :D


Mitäs muuta tällä voisi päällystää? :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti